Soda oczyszczona - sprzątanie bez chemii


     Za chwile rozpocznie się okres przedświątecznych porządków. Każdy kto zainteresował się jogą, to prędzej czy później zacznie przenosić zdrowy styl życia z maty do domu.  Może to trochę potrwać ale w końcu zaczniecie się interesować tym jak bez agresywnych środków wyczyścić kuchnię czy łazienkę. Jak zawsze proponuje metodę małych kroków. Ja ustawiałam przy zlewie kuchennym miseczkę z sodą oczyszczoną, pod ręką miałam też ocet. Użycie tych dwóch rzeczy okazało się proste i skuteczne. Ale nie ukrywam, że jest to pewna rewolucja. Czyszczenie szyb to oczywiście stary sposób z wodą i octem. Ostatnio odkryłam, że szyby prysznicowej też nic tak nie umyje jak woda z octem.
    Ale to są moje małe kroki. Być może w waszej "dobrej zmianie" pomoże Wam stronka, którą już raz tu zamieszczałam, ale robię to z przyjemnością jeszcze raz. Dostałam ją od Marty, która do sklepu z chemią wychodzi już z rzadka......

Oto link : http://zielona.um.warszawa.pl/sites/zielona2.um.warszawa.pl/files/Eko%20sztuczki%20w%20domu_0.pdf

Komentarze

  1. Polecamy Sprzątanie Deluxe (www.sprzataniedeluxe.pl) - to zespół fachowców, którzy pomogą zaoszczędzić sporo pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz na rynku jest wiele różnych produktów z dobrym składem, który nie niszczy powierzchni, naszej skóry oraz nie wdychamy szkodliwych oparów podczas sprzątania. Moim zdaniem odrobina chemii zawsze jest potrzebna, aby zabić wszystkie bakterie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać, soda oczyszczona wykorzystywana jest nie tylko w kuchni, ale również podczas sprzątania (wiem, ze niektórzy przygotowują z jej pomocą pastę wybielającą - ponoć sprawdza się fenomenalnie :-)).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty