Powitanie wiosny 2019 - dwa wiosenne weekendy z jogą w Etnochacie

      Dwa wiosenne weekendy z jogą w Etnochacie Topolej w Goleszowie: 22-24 marca i 29-31 marca 2019r.


       Czujecie wiosnę? Założe się, że jeszcze nie, ale ja przez pisanie tego posta już TAK! Bardzo się cieszę, że mogę Was zaprosić na dwa weekendy z jogą w Etnochacie Topolej w Goleszowie.
      To już tradycja, że spotykamy się dwa razy w roku:wiosną i jesienią. Do Etnochaty zjeżdżają fantastyczne kobiety (tak się utarło, że to głównie Panie, choć nigdy nie pisałam, że to babski wyjazd:). Nakręcamy się pozytywnie, kulturalnie wymieniamy się poglądami, rozmawiamy o życiu, jedzeniu, muzyce, filmach, dzieciach. Śmiejemy się do wieczora.
   Bardzo cenię te wyjazdy, mam tam wiele serdecznych koleżanek. Wiekszość jednak poznałam właśnie na tych wyjazdach, a sprawiamy wrażenie, jakbyśmy się znały od lat. Witamy się tak serdecznie... To o czymś świadczy...

  Zatem zapraszam na dwa ostatnie weekendy marca. Wybierz datę i pisz do mnie w razie pytań.

Poniżej trochę szczegółów:

Miejsce: Etnochata Topolej w Goleszowie
Czas: 22-24 marca i 29-31 marca 2019r.

Joga 2x dziennie (rano i popołudniu),  joga twarzy Yogattractive, relaksacja, masaże, kuchnia bezmięsna.
Spotkanie zaczynamy w piątek kolacją o 18.00 a zakończenie w niedziele o 14.00. Zabierz wygodny strój do jogi, koc, MATĘ! Jestem dostępna na FB ale także iwonakwasny@gmail.com  i tel. 605-885-503

I do zobaczenia:) Poniżej kilka  zdjęć na zachętę:)










Komentarze

Popularne posty