Uwielbiam proste jedzenie - pomidory z kolendrą

   Słoneczny wrzesień to chyba mój ulubiony miesiąc w roku. Nie za gorąco, przyjemne 23 stopnie, wszystko pachnie, a co najważniejsze mamy sezon na pomidory. Część hodujemy w ogrodzie warzywnym jak na pomidory przystało, ale mam też takie w donicach na tarasie, żeby szybciej cieszyły oko i podniebienie. Obok nich posadziłam kolendrę od koleżanki Marty. I można powiedzieć, że już w donicy  mamy gotową sałatkę:)

    Składniki:
- pomidorki koktajlowe ( fajnie wyglądają różnokolorowe) - ilość dowolna, tyle ile Ci pasuje 
- pęczek kolendry, ja dodałam też trochę natki pietruszki
- oliwa ( dodałam olej lniany, cud natury na zdrowie i piękno:)
- ocet balsamiczny
- sól, pieprz do smaku


      Pomidorki możemy przekroić na pół, kolendrę i pietruszkę grubo siekamy, dodajemy pozostałe składniki i mieszamy. Sałatka cudnie pasuje ze świeżym swojskim chlebem pszenno-żytnim z czarnuszką, posmarowanym masłem. Mmmmmm....Na talerzu już niewiele zostało:)

                          
                 Życzę smacznego, prostego i zdrowego:))

Oto inne nasze kuchenne inspiracje:
Masło grzybowe

Komentarze

Popularne posty